Top Social

Collection: Modemusthaves meets lexa.nl

maandag 9 november 2015
Huh? hoor ik je denken... een collectie met een datingsite?
Ja dat klopt! Want iedereen wil er goed uitzien op een date toch? En wie kan je daar beter voor vragen dan modemusthaves.com

We kennen heus allemaal wel de reclame van lexa.nl met de vrouw in de bus die schrijft naar haar hipster date: "lekker ketsen?" "uhhh.....kletsen" en dat je hem hoort zeggen "wauw nu al leuk!"
Het gaat erom dat je moet houden van je 'onhandigheden' en daarom hebben ze de campagne gestart #Loveyourimperfections en eigenlijk ben ik het daar hartstikke mee eens!

Samen met Modemusthaves.com hebben ze t-shirts ontworpen met 3 "imperfections" waar je hartstikke trots op mag zijn!

1. Ik lach om mijn eigen grapjes

tshirt-lexa-grapjes-pf

2. Ik ben leuker met een wijntje op

tshirt-lexa-wijn-pre

3. Ik ben geen ochtendmens

tshirt-lexa-ochtend-pf


En mocht je nou geen idee hebben hoe je de t-shirts moet stylen dan heb je meteen inspiratie ;)
Ik ga voor de ik lach om mijn eigen grapjes wat dat doe ik altijd en ook erg hard,want als je niet om je eigen grap moet lachen waarom de rest dan wel hihi ik zeg #Loveyourimperfections.
Nee dit is geen gesponsorde post ik vind het statement en de t-shirts gewoon erg leuk!
Oh en mocht je het leuk vinden? Hier is de reclamespot te vinden...


Foto: modemusthaves.com 

Post Comment
Een reactie posten